Verspilling van je marketingbudget…

4

Adv.:

HBO Nederland

Geen idee waarom sommige instanties zo stom zijn om reclame te maken voor hun website, terwijl hun website offline is voor onderhoud. HBO Nederland bijvoorbeeld. Zojuist hoorde ik een reclame voor een HBO studie in 3 jaar. Ik was er wel in geïnteresseerd en googlede dus even naar hun website. Bleek dus offline. Enkel de inlogschermen voor leerlingen en docenten waren beschikbaar.

Waarom zendt je dan radioreclame uit als de website, waar je naartoe verwijst, niet eens beschikbaar is?

Praatjes van lezers

4 betweters plaatsen hun mening over het bericht “Verspilling van je marketingbudget…”
  1. ChingChuan (19 comments.) schreef:

    Dat komt omdat sommige bedrijven nog altijd niet begrijpen hoe het internet werkt…:P
    Eerst was het ‘oh, wat is het internet toch geweldig’ en had elk bedrijf een website en deden ze er niets aan (omdat ze dachten dat het internet zichzelf wel verkocht), nu is het helemaal ingeburgerd, heeft elk bedrijf een goede/degelijke website, maar doen ze er wéér niets aan omdat ze het nu weer te laag in schatten… (en er dus geen rekening mee houden dat dit type ‘incidenten’ desastreus is voor hun reputatie en inderdaad hun budget).

  2. Denise schreef:

    Beetje dom vind ik het wel. Gewoon ´vergeten´ dat je een website hebt. Dan liggen ze te slapen volgens mij.

Trackbacks

Bekijk wat andere bloggers te melden hadden over dit bericht...
  1. blognetwerk.net schreef:

    Verspilling van je marketingbudget……

    Geen idee waarom sommige instanties zo stom zijn om reclame te maken voor hun website, terwijl hun website offline is voor onderhoud. Zo bijvoorbeeld ook HBO Nederland…

  2. […] In het kader van ondoordachte marketingcampagnes schreef ik al eerder een blogpost over de actie van de Hogeschool HBO Nederland […]